CUP referèndum sobre la MAT

La CUP Farners ha fet una crida a la participació en la consulta i demana obertament el 'NO'en la Consulta Popular que tindrà lloc el proper diumenge de 9 a 21 h a la biblioteca municipal de Farners de la Selva, al local d'entitats del sindicat de Riudarenes i al centre cívic de Sils

En la campanya pel NO, la formació es manifesta en contra d'una autopista elèctrica d’aquesta magnitud. 'Autopista de la qual cobraran els peatges els explotadors de sempre: Red Eléctrica de España i amics. I és així, perquè la MAT només servirà com a mitjà de transport, no té res a veure amb el subministrament elèctric de les nostres contrades, com ens volem fer creure. A banda de l’impacte ambiental i sobre la nostra salut, que és obvi i està més que citat en diversos articles científics'. La formació també ha deixat ben clar que no accepta alternatives perquè el que volen 'és canviar el model de desenvolupament des de la base. Volem un país lliure en tots els sentits, també buscant la màxima autonomia energètica possible: un sistema de producció descentralitzat, amb petites instal·lacions interconnectades mitjançant xarxes de distribució, basat en energies renovables i amb una organització cooperativa'.

Ens recorda que la CUP nacional s’ha personat, juntament amb la 'plataforma NO a la MAT' i alguns ajuntaments, en el recurs contenciós administratiu contra la MAT, i pel que fa a Farners, la formació presentarà una moció perquè es cobri el pas dels camions per camins rurals.

La CUP-AE celebra la iniciativa de la Plataforma NO a la MAT  i fa una crida a participar en el referendum sobre la MAT http://www.consultamat.org