La Costera Sona arriba a Canals

Skalingrad és un grup format la meitat per joves de diferents pobles de La Costera i l'altra meitat per joves d'arreu del País Valencià.  Començaren els seus passos el 2005, practicant un ska-punk fester i engrescador, combinat amb un rock precïós i contundent. Després de distrubuir la seua primera maqueta gratuítament per Internet el 2010 i de recòrrer tota la geografia valenciana, es diposen a composar les cançons del seu primer disc d'estudi, que vorà la llum el 2012.

'Pequeñas Luces'  va nèixer en 2001, pero el 2003 no es va completar l'actual formació. Aquests rockers de Canals porten ja 10 anys als escenaris, i havent editat ja dues maquetes, es disposen a entrar en estudi per a editar el seu primer disc per a finals de 2011.

Aquest ja és l'últim concert de la 1a fase! Prompte trauran els resultats de les votacions d'aquesta primera etapa del concurs i el funcionament de la 2a fase! Els resultats de les votacions es publicaran a la web del concurs: lacosterasona.wordpress.com  - CSA LA LLOCA, a Canals, a les 22:30! (c/ València, 11) [L'Escarot, Assemblea de Joves de La Costera] www.jovescostera.ppcc.cat