Participació

01/02/2015

1ª TROBADA PER LA UNITAT POPULAR VALÈNCIA #TUPValència #CapgiremValència

Construïm JUNTES la Trobada per la Unitat Popular del 14 de febrer a #‎València‬. ASSEMBLEES OBERTES prèvies a la TUP dels diferents eixos, aquesta setmanacontinua llegint
#Vaga24O
24/10/2013

#Xàtiva #Vaga24O piquets informatius

ARRAN la Costera i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) convoquen piquets informatius a les 8h, als instituts Riberra i Simarro de la ciutat de Xàtiva, per tal de garantir la jornada de vaga de l'ensenyament convocada hui. A les 10h hi ha convocada una concentració a les...continua llegint
18/11/2011

Consulta popular a Xàtiva

El passat divendres 18 de novembre es va celebrar a les portes de l'Ajuntament de Xàtiva una consulta popular organitzada per la Plataforma contra la crisi i les retallades on volíem recoliir l'opinió de la ciutadania de Xàtiva, sobre diferents aspectes relacionats amb la crisi i les...continua llegint
18/07/2011

El PP tanca el domini BARXETA.CAT

DENUNCIEM: El nou govern popular de Barxeta sorgit de les darreres eleccions municipals celebrades l'11 de juny d'enguany ha desactivat el domini www.barxeta.cat que en la darrera legislatura derivava a la infopista de la Diputació de València. La CUP presentarà una moció per registre per...continua llegint