Repressió

15/02/2013

15F manifestació #primaveravalenciana

Manifestació pel primer aniversari de la Primavera Valenciana 18h. Carrer Xàtiva (IES Lluís Vives) + concert solidari amb les represaliades de la #primaveravalenciana [Palau de Congressos de València]Obrint Pas, La Gossa Sorda, Pau Alabajos, Aspencat, Feliu Ventura, Cesk Freixas, Clara Andrés,...continua llegint
11/04/2012

19 anys sense Guillem Agulló

19 anys del trist episodi que acabà amb l’assassinat del nostre amic de Burjassot Guillem Agulló i Salvador. Un neonazi acabà amb la seua vida d’una punyalada al cor a Montanejos (Alt Millars), un crim pel qual només acompliria 6 anys de presó dels 16 als que fou condemnat. Un crim que fou...continua llegint
Veure video
21/02/2012

CUP condemna actuació policial

Recordem que els alumnes de l’institut valencià exercien el seu dret de manifestació . Deplorem la violència organitzada pels cossos i forces de seguretat de l’Estat al centre de València, amb brutals càrregues policials i l’ús indiscriminat de gasos lacrimògens i pilotes de goma ...continua llegint